Coraz więcej osób prowadzących aktywną sprzedaż różnych produktów zauważa zysk w sposobie kupowania hurtowych ilości produktów. Większość dużych firm, czy supermarketów zazwyczaj magazynuje produkty w ogromnych halach znajdujących się w tym samym budynku, co sklep. Jednak małe przedsiębiorstwa nie mają do dyspozycji tak dużych przestrzeni przysklepowych, a kupno małych ilości produktów sprzedawanych później jest zwyczajnie nieopłacalne, ponieważ wiąże się z wyższą marżą i słabą pozycją na rynku danej firmy. Klienci będą woleli kupować u tańszej konkurencji. Wiele osób decyduje się więc na wynajem większych przestrzeni na sklep, niż planowało i przechowywanie towaru właśnie tam. Jest to złe rozwiązanie, ponieważ wynajem magazynu, który jest umiejscowiony na obrzeżach miasta jest i wiele mniej kosztowne niż wynajem większej niż potrzeba powierzchni na sklep. Dlatego też zanim rozpocznie się taką działalność warto przejrzeć ogłoszenia typu „Magazyny do wynajęcia Warszawa” i przekalkulować koszty opcji branych pod uwagę.